ანა მამისაშვილი
XX საუკუნის სოლო სავიოლინო სონატა (თეორიულ-საშემსრულებლო ასპექტები)
გიორგი კრავეიშვილი
მედეა ქავთარაძე
ლევან გომელაური
რუსუდან თაბაგარი
"პრელუდია, ტოკატა და ფანტაზია XX საუკუნის ევროპულ ინსტრუმენტულ მუსიკაში"
მაია სიგუა
ოთარ კაპანაძე
"ქართული საფერხულო სიმღერები: მუსიკალური ენის თავისებურებები"
თეონა რუხაძე
"ქართული საქორწილო მუსიკა - სტილისა და ჟანრის საკითხები"
მარიანა ასრიევა
"ბაროკოს ეპოქის სავიოლინო შემსრულებლობის ზოგიერთი ასპექტი"
ლევან ბაგრატიონ-დავითაშვილი
ქეთევან ჭიტაძე
სიმფონიის ჟანრული მოდელის გარდასახვა მე-20 საუკუნის მუსიკაში
ზაირა ვადაჭკორია
იოსებ კეჭაყმაძის საგუნდო ნაწარმოებების ინტერპრეტაციის საკითხისათვის
თამარ ჟვანია
ი. ს. ბახის სამხმიანი ინვენციების საშემსრულებლო ინტერპრეტაციის საკითხები
ჯიქი (სვიმონ) ჯანგულაშვილი
ქართული საგალობლის მუსიკალური ესთეტიკა (არსი და მხატვრული მეთოდი)
ნიკოლოზ ტოროშელიძე
მუსიკალური ნაწარმოების გააზრებისა და საშემსრულებლო ინტერპრეტაციის საკითხები ფსიქოლოგიის კონტექსტში
ეკა ჭაბაშვილი
მულტი ტოპოფონიური საკომპოზიტორო ტექნიკის ცნებისთვის
ნატალია ვოლჩენკო
დავით ანდღულაძის ვოკალური მეთოდიკა, როგორც ფონაციური აპარატის დაცვითი მექანიზმი
მამუკა სიხარულიძე
შოპენის ეტიუდების საშემსრულებლო ინტერპრეტაციების საკითხები
ირინა აივაზოვა
მუსორგსკის ვოკალური ციკლი "სიკვდილის სიმღერები და ცეკვები" (თეორიულ-საშემსრულებლო ასპექტები)
ნათია აზარაშვილი
ქეთევან ელიავა
კამერული ვოკალური შემსრულებლობის პრობლემები და ჰუგო ვოლფის სასიმღერო შემოქმედება
ნინო კასრაძე
მაია ვირსალაძე
მაკა ხარძიანი
ნადირობის თემა სვანურ მუსიკალურ ფოლკლორში
ნინო მახარაძე
ქართული "ნანა": ჟანრის სემანტიკისა და არტიკულაციის საკითხები
დავით შუღლიაშვილი
რვახმის სისტემა ქართულ საეკლესიო გალობაში (საგალობელთა სანოტო ჩანაწერების მიხედვით)
თამაზ გაბისონია
ქართული ტრადიციული მრავალხმიანობის ფორმები
თამარ წულუკიძე
ალექსანდრე წუწუნავას საოპერო რეჟისურა
ეკა ბუჩუკური
ქართულ-აღმოსავლური მუსიკალური კულტურების ურთიერთობების ზოგიერთი ასპექტი